Riešenie záručných reklamacií a odstúpenie od kúpnej zmluvy


Záručna reklamacie:

A) Tovar očistite a zabalte.
B) Priložte kopiu faktury či iný nákupný doklad.
C) Popište na papier závadu tovaru a papier pridajte k fakture.
D) Tovar nam dodajte:
- osobne na adrese predajca /pouze po telefonickom dohovore/
- odosláním reklamacie dopravcom / napríklad Slovenská pošta / na adresu:

Prokauf Komplex s.r.o.

Štefan Čapko

Olešná 151

02352 Olešná

Slovenská republika

Na vybaveni reklamacie má predajca lehotu 30 dní od prevzatia tovaru.


Odstúpenie od zmluvy do 14 dní:

 

    - lehota 14 dní plynie od prevzatia tovaru

    - kupujúci môže odstúpiť ešte pred prevzatím tovaru, je nutné to predajcovi čo najskôr oznámiť, aby tovar najlepšie vôbec nezasielal
    - ak odstúpi spotrebiteľ od zmluvy, zašle podnikateľovi bez zbytočného odkladu (najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy), tovar, ktorý od neho obdržal podnikateľ bez zbytočného odkladu (najneskôr do      štrnástich dní od odstúpenia od zmluvy) vráti všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od kupujúceho na základe zmluvy prijal, rovnakým spôsobom. Náklady s vrátením tovaru späť predajcovi pri odstúpení znáša vždy spotrebiteľ

    - spotrebiteľ si môže tovar prezrieť a vyskúšať, preto právu na odstúpenie nebráni, že spotrebiteľ tovar na tento účel rozbalil a overil si jeho vlastnosti. Pokiaľ však s tovarom nakladal inak (napr. ho úmyselne poškodil), zodpovedá predajcovi za zníženie hodnoty tovaru. Suma, o ktorú by potom predajca ponížil vrátenú kúpnu cenu, by nesmela byť neprimeraná.

Tovar očistite a zabalte.

Priložte kopiu faktury.

Na papier napíšte číslo účtu v tvare IBAN.


  Tovar odošlite bez zbytočného odkladu na adresu:

Prokauf Komplex s.r.o.

Štefan Čapko

Olešná 151

02352 Olešná

Slovenská republika

Táto webová stránka používa cookies

Na týchto stránkach fungujú cookies, ktoré naše spoločnosti využívajú. Jednotlivé typy cookies a ich dobu spracovania nájdete popísané nižšie v tabuľke. Zvoľte prosím Vami preferovaný variant. Ak by ste nás potrebovali ohľadom výkonu vašich práv v súvislosti so spracovaním cookies kontaktovať, obráťte sa prosím na spoločnosť, ktorej stránky prechádzate, alebo na nášho Poverenca pre ochranu osobných údajov. Ak si myslíte, že s osobnými údajmi nenakladáme, ako by sme mali, máte možnosť podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov. Budeme však radi, ak sa najskôr obrátite priamo na nás a budeme tak môcť Vašu požiadavku obratom vyriešiť.